سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر پکیج سرویس حرفهای در محل توسط تکنسین حرفهای

تعمیر پکیج دیواری بسیار مهم است اما دلیل این امر را می‌توان اینگونه بیان کرد. زمانی که به دنبال یک خانه جدید هستید و یکی از چیزهایی که در بیشتر خانه های امروزی به چشم می‌خورد انواع پکیج دیواری جهت گرمایش و تامین آب گرم خانه ها است. این اساساً یک سیستم گرمایشی است که در بسیاری از خانه ها به جای بخاری های سنتی استفاده می شود. در ایران بالغ بر 75 برند مختلف و 200 مدل از این پکیج ها وجود دارد که بطور کلی تعمیر پکیج دیواری نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. موضوعی در این مطلب به آن پرداخته میشود شامل بررسی علائم خرابی پکیج و خدمات تعمیر پکیج دیواری فدک تهویه است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

تعمیر پکیج دیواری توسط فدک تهویه

اگر پکیج دیواری شما به درستی کار نمی کند، ممکن است متوجه شوید که آب گرم نمی شود یا صداهای عجیبی تولید می کند. اینها علائمی هستند که نشان می دهد مشکلی وجود دارد و باید فوراً آن را برطرف کرد. می‌توانید روی گزینه Start در پایین صفحه کلیک کنید تا برای نصب، تعمیر و یا تعویض قطعات بسته خود راهنمایی دریافت کنید.

ما  در فدک تهویه می توانیم پکیج های همه برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر کنیم. برخی از برندهایی که با آنها کار می کنیم عبارتند از رادیاتور، بوتان، آریستون و غیره. هنگامی که در وب سایت درخواست خدمات تعمیر پکیج در تهران فدک تهویه را  ثبت می‌کنید، کارشناسان ما مشکل شما را بررسی می کنند و خدمات خود را با قیمت مشخص ارائه می دهند. می توانید نظرات دیگر مشتریان را بخوانید تا به شما در انتخاب بهترین فرد برای دریافت خدمات تعمیر پکیج دیواری فدک کمک کند. فقط به یاد داشته باشید، مهم است که از پکیج خود بخوبی  مراقبت کنید تا بتواند شما را گرم و راحت نگه دارد!

دریافت بهترین خدمات سریع ، آسان و ارزان  تعمیر پکیج و سرویس پکیج 

67593822021

08375866021

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور ممکن است کمی مشکل باشد. این برند پکیج های خود را در دو نوع زمینی و دیواری به بازار عرضه می‌کند. آنها در مدل های مختلف مخزندار، بدون مخزن، فن دار و بدون فن عرضه می شوند. اگر نام مدل با FF ختم شود، به این معنی است که یک فن دارد. اگر با CF تمام شود، یعنی فن ندارد. گاهی اوقات، وقتی پکیج مشکلی دارد، ممکن است سیستم عیب‌یابی کد خطا را نشان ندهد. این موضوع می تواند منجر به تشخیص اشتباه شود و عیب یابی را دشوار کند. همه مشکلات در سیستم عیب یابی کدگذاری نشده است، بنابراین تعمیرکار باید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور به تجربه و دانش خود تکیه کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

 تعمیرات پکیج

تعمیر پکیج روکا

پکیج دیواری روکا مانند قلب خانه شماست که در زمستان آن را گرم نگه می دارد و در تمام طول سال آب گرم را تامین می کند. مهم است که با انجام تعمیرات و سرویس منظم از آن مراقبت کنید تا مطمئن شوید که به خوبی کار می کند. پکیج های دیواری روکا از جمله سیستم های گرمایشی بسیار پرطرفدار به خصوص در آپارتمان ها و ساختمان های اداری هستند. درست مثل هر چیز دیگری، گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل شوند. اگر فکر می کنید پکیج دیواری روکا شما نیاز به تعمیر یا سرویس دارد می‌توانید روی تعمیرکاران حرفه‌ای فدک تهویه حساب کنید.

تعمیر پکیج روکا

 

تعمیر پکیج مرکوری

آیا پکیج مرکوری شما نیاز به تعمیر دارد؟ نگران نباشید، تیم کارشناسان ما در فدک تهویه اینجا هستند تا به شما کمک کنند! ما به ارائه خدمات درجه یک و حصول اطمینان از بهترین عملکرد دستگاه شما شناخته شده‌ایم. هر زمان که به ما نیاز داشتید می توانید روی ما حساب کنید تا پکیج خود را تعمیر کنیم. اگر در تهران هستید و به دنبال تعمیرات تخصصی پکیج مرکوری هستید، فدک تهویه بهترین انتخاب است! تیم ما در شرکت فنی و مهندسی فدک تهویه آماده کمک است. ما خدمات سریع و حرفه ای را برای حل تمام مشکلات بسته شما تضمین می کنیم. برای تعمیرات و خدمات با کیفیت همین امروز با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج مرکوری

 تعمیر پکیج سرویس حرفه‌ای در محل توسط تکنسین حرفه‌ای

عیب یابی پکیج دیواری و تعمیر پکیج

آیا پکیج بخوبی کار نمیکند؟ نگران نباشید، ما نکاتی را به شما ارائه می‌دهیم که به شما کمک می کند ایراد آن را متوجه شوید! هر پکیج دیواری از نظر خصوصیات متفاوت است، بنابراین مهم است که دفترچه راهنما را برای کدهای خطا و راه حل های خاص بررسی کنید. آشنایی با قطعات مختلف دستگاه شما و مشکلات رایج نیز می تواند بسیار مفید باشد.

اگر پکیج شما روشن نمی شود، دکمه ریست را برای یک ثانیه فشار دهید. اگر کار نکرد، ممکن است وقت آن رسیده که به فکر تعمیر پکیج خود باشید. چهار نوع مشکل اصلی وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید:

1. خاموش و روشن کردن پکیج گاهی اوقات می تواند مشکلات را برطرف کند.
2. برخی از مشکلات ممکن است باعث قفل شدن دستگاه شما و توقف کار شود.
3. مشکلات دیگر ممکن است دستگاه شما را خاموش نکنند، اما پکیج به خوبی کار نمی‌کند.
4. تنظیم مجدد دستگاه اغلب می تواند این نوع مشکلات را حل کند.

ساده ترین مشکلاتی که برای رفع آنها معمولاً می‌توانید عمل کنید مربوط به سیستم های امنیتی مانند سنسورها است. کافیست دکمه ریست را چند ثانیه فشار داده و رها کنید تا همه چیز به حالت قبل بازگردد. عیب یابی پکیج شما نباید سخت باشد – فقط کافی است این مراحل ساده را دنبال کنید و در کمترین زمان دوباره راه اندازی و اجرا خواهید شد!

تماس با فدک تهویه

دریافت بهترین خدمات سریع ، آسان و ارزان  تعمیر پکیج و سرویس پکیج 

67593822021

08375866021

مشکلات رایج انواع پکیج

بیایید در مورد برخی از مشکلاتی که ممکن است در پکیج دیواری یا زمینی خود با آنها مواجه شوید صحبت کنیم. حتی در برخی از این موارد معمولاً سرویس و تعمیر بسیار آسان است و نیازی به تعمیرکار حرفه‌ای ندارد. اما در برخی از موارد ممکن است مشکلاتی ظاهر شوندکه باید بطور جدی به آن بپردازیدو ممکن است لازم باشد از تیم تعمیر پکیج فدک تهویه کمک بگیرید در اینجا 12 مشکل رایجی که ممکن است در مورد پکیج  خود با آنها برخورد کنید و چه عواملی می تواند باعث بروز آنها شود، آورده شده است.

سروصدای پکیج

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که برای پکیج‌هایی دیواری رخ می‌دهد، ایجاد صدای زیاد و نامتعارف در آن است که اشکال گوناگونی دارد؛ مثلاً صدای تق‌تق، صدای سوت یا صداهای شدید‌تر. ایجاد سروصدا در پکیج‌های دیواری می‌توانند علل مختلفی داشته باشد؛ از تراز نبودن پکیج گرفته تا مشکلات زمینه‌ای و بسیار مهم در سیستم اصلی آن. البته باید توجه کرد که سرویس پکیج به شما کمک می‌کند تا عمدة این مشکلات را حل کنید؛ اما ممکن است سروصدای زیاد دستگاه علل دیگری داشته و شما را نیازمند تعمیر پکیج کند.

داغ‌شدن پکیج دیواری

دمای میانگین پکیج‌های دیواری بین 50 تا 75 درجه سانتی‌گراد است و این وظیفة ترموستات است که دما را در حد مطلوب خود نگه دارد. اگر به هر دلیلی ترموستات پکیج خراب شود، ابتدا یک سیستم هشداردهی فعال می‌شود و سپس برای جلوگیری از آسیب به سایر بخش‌های دستگاه، پکیج تا زمان کاهش دما خاموش می‌شود. در چنین مواقعی، لازم است ضمن بررسی علامت‌های هشدار و کدهای مربوطه، علت اصلی داغ‌شدن پکیج تشخیص داده شود. گاهی این مشکل با یک ریست ساده قابل‌حل است و گاهی نیاز به تعمیر پکیج پیدا خواهید کرد.

افت فشار پکیج

در تمامی پکیج‌های دیواری که به‌تازگی نصب شده‌اند، افت فشار به‌عنوان اتفاقی طبیعی هر سه هفته یکبار رخ می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که ممکن است تصور کنید که نیاز به تعمیر شوفاژ دارید. بااین‌حال ممکن است تعداد دفعات این اتفاق به طور غیرطبیعی زیاد شود و در این حالت نیاز است تا به‌صورت جدی علل این موضوع بررسی شود. برخی از مهم‌ترین دلایل افت فشار که پس از عیب‌یابی توسط تعمیرکار پکیج تشخیص داده شده‌اند، عبارتند از:

·         سوراخ بودن مبدل حرارتی

·         نشتی در مداربسته

·         سوراخ‌شدن منبع انبساط پکیج

·         تنظیم نبودن شیر موتوربرقی

·         باز بودن شیر پرکن پکیج

·         اختلال یا خرابی در شیر پرکن

ارور دادن پکیج

سیستم هشداردهی در پکیج‌های مدرن به ما کمک بسیاری در تشخیص علل و یافتن راهکارهای مؤثر برای رفع عیوب آنها می‌کنند. در پکیج‌های دیواری یا زمینی معمولاً یک سیستم هشداردهی هوشمند تعبیه شده تا از طریق کدهای ارور، کاربران را مطلع سازند. اگر پکیج دیواری شما به طور متداول ارورهایی می‌دهد، شاید نیاز به سرویس پکیج باشد! البته ممکن است ارورها مربوط به مشکلی زمینه‌ای در دستگاه شما باشند و نیاز به دریافت خدمات تعمیرات پکیج داشته باشید.

افزایش فشار پکیج

همان‌طور که افت فشار در پکیج‌های دیواری مشکلی بسیار شایع است، افزایش فشار پکیج نیز می‌تواند رخ دهد. اگر در خانه یا محل کار خود پکیج دیواری دارید، لازم است فشار بار آن را به طور دوره‌ای بررسی کنید؛ فشار بار مناسب برای پکیج‌های دیواری بین 0.7 تا 1.5 بار است و اگر از این مقدار بالاتر برود، خطرآفرین است. تشخیص علل افزایش فشار در پکیج‌های دیواری امری تخصصی و مختص تعمیرکار پکیج است و صرفاً با مشاهده صفحه‌نمایش دستگاه نمی‌توان به‌طورقطع آن را مشخص نمود؛ بنابراین لازم است ضمن مراجعه به متخصصین تعمیر پکیج دیواری ، این مشکل را هرچه زودتر مرتفع کنید.

بوی بد آب گرم پکیج

آب گرم پکیج ممکن است بوی بسیار نامطبوعی مثل بوی تخم‌مرغ گندیده بدهد. این موضوع به دلیل رشد باکتری‌هایی در پکیج دیواری شماست. رشد باکتری‌ها در پکیج دیواری، نتیجة راکد ماندن طولانی‌مدت آب گرم در پکیج، تنظیم ترموستات در دمای پایین یا استفاده‌نکردن طولانی‌مدت از پکیج است. در این حالت می‌توانید آنُدهای قربانی دستگاه را تعویض کرده و از یک سرویس‌کار پکیج باتجربه برای رسوبزدایی پکیج کمک بخواهید. درصورتی‌که مشکل با این موارد حل نشد، نیاز به دریافت خدمات  تعمیر پکیج فدک تهویه خواهید داشت.

رنگ غیرطبیعی آب پکیج

گاهی ممکن است آب گرم / سرد پکیج به رنگ زرد باشد و اغلب بوی رسوب یا زنگ‌زدگی هم همراه خود داشته باشد. لازم است بدانید که حرکت متداول آب در لوله‌ها، اتصالات و تجهیزات پکیج که اغلب از جنس مس یا آلومینیوم هستند، باعث ایجاد رسوب لوله‌ها در طولانی‌مدت شده و علت اصلی زردشدن آب هستند. شما می‌توانید از رنگ زرد یا قهوه‌ای آب متوجه زنگ‌زدگی لوله‌های ساختمان خود شوید. همچنین سبزرنگ شدن آب می‌توانید به دو دلیل اتفاق بیفتد: رکود بیش از حد آب و ایجاد جلبک در آن یا رسوب مس. همچنین ترکیب‌شدن آب با ذرات سفید، ممکن است مربوط به پکیج و اتصالات آن باشد. برای تعمیر پکیج و حل این مشکل احتمالاً نیاز به تعویض اتصالات یا استفاده از فیلترهایی خواهید داشت.

عدم تشکیل شعله در پکیج

تشکیل نشدن شعله در پکیج‌های دیواری از آن دسته مشکلات کلافه‌کننده است. این مشکل اغلب به دلیل خرابی برد الکترونیک دستگاه رخ می‌دهد. بخش جرقه‌زن برد الکترونیک پکیج که وظیفه کنترل یا تشکیل شعله در آن را دارد، فرمان‌های مناسبی از برد کنترل اصلی دریافت نمی‌کند و در این حالت است که شعله تشکیل نخواهد شد. گاهی اوقات هم ممکن است به دلیل خرابی ترانس جرقه‌زن یا ناکافی بودن قدرت جرقه به دلیل عملکرد ناقص آن، شعله در پکیج‌ تشکیل نشود. برخی دیگر از دلایل عدم تشکیل شعله در پکیج دیواری، شامل موارد زیر است:

·         فشارضعیف گاز

·         قطع بودن گاز ساختمان

·         اختلال در عملکرد سنسور حسگر شعله

·         خرابی در قسمت ایمنی دستگاه

·         ارورهای مختلف

خاموش‌شدن پکیج

گاهی ممکن است پکیج شما به طور ناگهانی و نامشخص خاموش شود؛ در برخی موارد ممکن است دستگاه به طور متداول خاموش و روشن شود. این اختلال به دو صورت رخ می‌دهد: در حالت اول، دستگاه قبل از خاموش‌شدن ارور می‌دهد و سپس این اتفاق می‌افتد. اینجا می‌توانیم با استفاده از دفترچه راهنمای دستگاه، ارور مربوطه را تشخیص داده و مشکل را برطرف کنیم. گاهی اوقات هم ممکن است دستگاه به یکباره و بدون دلیل مشخص خاموش شود. این موضوع می‌تواند به علل مختلفی از جمله هوا گرفتن مدار گرمایش، خرابی یا اختلال در قطعات الکترونیکی، خرابی پمپ سیرکولاتور، تخلیه نادرست دود دستگاه، جوش‌آوردن پکیج و افت فشار گاز ساختمان یا پکیج. در این شرایط لازم است ضمن عیب‌یابی و تعمیر پکیج ، علت دقیق رخداد این مشکل را از تکنسین مربوطه پرس‌وجو کنید.

ثابت نماندن دمای پکیج

از جمله مشکلات رایج پکیج‌های دیواری، نوسانات دمای آب گرم در پکیج و شوفاژ است؛ البته این مشکل با ترکیب‌شدن آب گرم و سرد اشتباه گرفته می‌شود و باید از تفاوت‌های کلیدی این دو اختلال آگاه بود. یک سرویسکار پکیج ممکن است با انجام کارهای ساده‌ای همچون تنظیم و ریست دستگاه این مشکل را حل کند؛ می‌دانیم مقالات زیادی در مورد نحوه ریست‌کردن پکیج در اینترنت وجود دارد؛ اما حتی‌المقدور این کار را به تکنسین مجرب بسپارید. همچنین لازم است قبل از تعمیر شوفاژ با مهم‌ترین دلایل این اتفاق آشنا شوید:

·         خرابی یا اختلال در مبدل‌های پکیج

·         خرابی سنسورهای تشخیص دما

·         مشکلات ترموستات

·         تجمع رسوبات در دستگاه و اتصالات آن

·         اختلال در عملکرد فلو سوئیچ‌ها

جوش‌آوردن پکیج

جوش‌آوردن پکیج دیواری می‌تواند همراه با نشانه‌هایی مثل سروصدای زیاد، خروج بخار غیرطبیعی از آن یا روشن‌شدن ناگهانی چراغ‌قرمز دستگاه باشد. سیستم‌های هوشمند پکیج دیواری معمولاً پس از این رخداد، دستگاه را خاموش می‌کنند تا از بروز آسیب‌های جدی به سایر بخش‌ها جلوگیری کرده و دمای قطعات را کنترل کنند. در اغلب موارد، نیاز به تعمیر پکیج دیواری نخواهید داشت و تنها با یک سرویس ساده مشکل شما حل می‌شود؛ بااین‌حال ممکن است جوش‌آوردن دستگاه به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

·         نیاز به هواگیری پکیج

·         اختلال در جریان آب به دلیل گرفتگی و رسوب در اتصالات

·         اختلال در پمپ سیرکولاسیون دستگاه

·         تنظیم نبودن دما و فشار پکیج

·         اختلال در عملکرد شیر موتور پکیج دیواری

·         افت فشار گاز ساختمان یا دستگاه

چکه‌کردن آب از پکیج

شاید رایج‌ترین اختلالی که ممکن است برای پکیج‌های دیواری رخ دهد، چکه‌کردن آب از دستگاه است. نصب نادرست پکیج عمده‌ترین دلیل این اتفاق است که به دلیل آب‌بندی نادرست یا تراز نبودن اتصالات رخ می‌دهد. همچنین ایجاد سوراخ یا ترک در اتصالات و لوله‌ها به دلیل رسوب و خوردگی در آنها از دیگر علل رایج چکه‌کردن آب از پکیج‌های قدیمی است. البته اگر رسوبزدایی پکیج را به طور دوره‌ای انجام می‌دهید، شاید علل دیگری به‌غیراز خوردگی و پوسیدگی اتصالات باعث چکه‌کردن آن از پکیج باشند؛ یک سرویسکار پکیج ممکن است عللی مانند موارد زیر را برای این موضوع تشخیص دهد:

·         اختلال در شیر پرکن

·         آسیب‌دیدگی مبدل پکیج

·         مشکل در عملکرد شیر اطمینان دستگاه

·         خرابی پمپ سیرکولاتور

·         پوسیدگی قطعات داخل دستگاه

67593822021

08375866021

 

جدول عیب یابی پکیج دیواری

جدول ارائه شده در زیر شما را در عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری بطور اصولی راهنمایی میکند.

 

ایراد در عملکرد پکیج

دلایل

دلایل

دلایل

دلایل

 دلایل

پکیج آب مصرفی را گرم نمیکند.

سنسور آب دچار خرابی شده است.

لوله ورودی گاز قطر کمی دارد.

 در مبدل رسوب آب وجود دارد.

گرما به دلیل طولانی بودن مسیر لوله به هدر میرود.

فشار گاز پایین است.

پکیج آب گرمایشی را گرم نمیکند.

لوله ورودی گاز قطر کمی دارد.

سنسور گرمایشی دچار خرابی شده است.

دمای تعریف شده برای دستگاه پایین است.

در مبدل رسوب آب وجود دارد.

فشار گاز پایین است.

چرقه پکیج غیر فعال است.

دودکش پکیج مسدودشده است

الکترود جرقه زدن خراب شده است.

سوئیچ فشار دچار خرابی و ایراد است.

سوئیچ فشار بطور نامناسب متصل شده است.

 –

 شعله پکیج روشن نمیشود.

شیر گاز دچار ایراد است.

ولتاژ از برد الکتریکی خارج نمیشود.

فشار گاز بیش از حد مجاز است.

در لوله گاز هوا وجود دارد.

شیر گاز ورودی بسته است.

پکیج بطور مداوم روشن و خاموش میشود.

تعداد رادیاتور ها به میزان کافی نیست.

میزان آب در مدار گرمایشی از حد مجاز کمتر است.

آب گرممصرفی بیش از حد طبیعی گرم است.

سنسور آب گرم مصرفی دچار خرابی شده است.

فشار آب ورودی پایین است.