سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر پکیج فوق تخصصی و فوری در تهران,تعمیرکار پکیج

با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و زندگی در آپارتمانهای کوچک در تهران استفاده از وسایل گرمایشی پرمصرف مانند بخاری و شومینه تا اندازهای غیر منطقی به نظر میرسد؛ زیرا این وسایل گرمایشی نیاز به فضای زیادی جهت قرار گرفتن دارند و به صورت تک کاربره هستند. این بدین معنا است که بخاری و شوفاژ تنها جهت گرمتر ساختن محیط ساختمان استفاده میشوند و سودمندی دیگری ندارند.

به همین دلیل تدابیری در نظر گرفته شده است که وسایل پر کاربردتر و کم مصرفتری مانند پکیج دیواری در آپارتمان ها استفاده شود.این وسایل قابلیت اتصال به گاز شهری، برق و آب را دار هستند. همچنین با وجود قابلیت اتصال پکیج به دیوار از فضای منزل نیز، به صورت بهتر استفاده میشود.با افزایش استقبال و استفاده از انواع پکیج طبیعتا نیاز به ارائه دهنده مطمئن جهت دریافت خدمات و نصب وتعمیرات آن نیز افزایش یافته است. فدک تهویه ارائه دهنده برتریم خدمات تعمیر پکیج در تهران است.

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر پکیج در تهران

 

تخصصی ترین مرکز سرویس پکیج و تعمیر پکیج در تهران ( تمامی برندها ) توسط تعمیرکار پکیج متخصص و با تجربه در کمترین زمان با بهترین کیفیت و قیمت

چه زمانی به خدمات تعمیر پکیج نیاز دارید

پکیج دیواری آب گرم مورد نیاز جهت سرویسهای بهداشتی آشپزخانه و شوفاژ را تأمین میکند تا دیگر نیازی به استفاده از چندین وسیله مانند بخاری، آب گرمکن و… نباشد. اهالی ، با توجه به کاربردی بودن این وسیله در صورتی که عملکرد دستگاه با مشکل مواجه گردد منزل با مشکل جدی مواجه میشوند؛

زیرا دیگر نه آب گرمی جهت حمام کردن و شستشوی ظروف وجود دارد و نه گرمای منزل در حد متعادل حفظ میشود. از این رو بهتر است قبل از حادتر شدن موضوع نسبت به دریافت سرویس پکیج و تعمیر پکیج دیواری در تهران اقدام کنید. تا مجبور نباشید در یک خانه سرد زندگی کنید!

پکیج وسیله ای فوق العاده مهم است که خانه شما را گرم نگه می دارد و آب گرم را تامین می کند. مراقبت از آن و استفاده صحیح از آن بسیار مهم است. درست مانند هر وسیله گرمایشی دیگری، پکیج ممکن است مشکلاتی داشته باشد. در زمانی که پکیج روشن نمیشود و یا ناگهانی خاموش می شود و یا زمانی که فشار در پکیج بالا یا پایین می رود، با نشتی آ روبه‌رو هستید و یا از پکیج بوی دود یا سوختگی حس می شود. باید هرچه زودتر نسبت به تعمیر پکیج خود اقدام کنید از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  آب از پکیج بندی نشت می کند.
  2. پکیج دیواری شما سر و صدای زیادی ایجاد می کند.
  3.  آب داخل پکیج خیلی گرم یا خیلی سرد است.
  4. رادیاتورها گرم نمی شوند.
  5. قسمت بالایی رادیاتور گرم نمی شود.
  6. قسمت بالا و وسط پکیج گرم نمی شود.
  7. دکمه های روی پکیج کار نمی کنند.
  8. فن روی بسته روشن می ماند.
  9. رادیاتورها در تابستان گرم می شوند.

 تعمیر پکیج فوق تخصصی و فوری در تهران,تعمیرکار پکیج

تعمیرات پکیج دیواری در تهران با فدک تهویه

تعمیر پکیج دیواری به مجموعه خدماتی گفته می شود که روی یک دستگاه پکیج دیواری که دارای عیب است انجام می شود تا این مجموعه به درستی کار کند و آب و گرمای مورد نیاز تامین کند.

تمام تعمیرکاران پکیج ما در مرکز مجاز سرویس پکیج و تعمیر پکیج مرکز فدک تهویه، با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای خود و استفاده از دستگاه های پیشرفته تعمیراتی، شما را در رفع مشکل یاری خواهند نمود. کلیه تعمیرکاران ما در ضمینه سرویس و تعمیر پکیج دارای تخصص و مهارت کافی می باشند انها در برترین اموزشگاه های سطح شهر مهارت لازم را کسب کرده اند و همچنین دارای سالها تجربه کاری درخشان می باشند. هر کدام از تعمیرکاران ما در زمینه عیب یابی و تعمیرات پکیج دارای تخصص و مهارت کافی می باشند.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد روابط عمومی با شماره های درج شده در زیر ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جهت ارسال خدمات تعمیر پکیج و حتی تعمیر فن کویل و تعمیر سردخانه به هر نقطه از تهران اقدام نماییم. پس از ارائه خدمات از جانب شما تعمیرکارپکیج  و متخصصان تعمیرات را به سرعت به محل شما اعزام و جهت برطرف نمودن مشکل مربوطه اقدامات لازم را انجام می دهنند. 

1

ثبت سفارش

برای دریافت خدمات تعمیر پکیج در تهران می توانید فرم درخواست تعمیرات را پر کنید و یا با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید

2

کارشناسی و عیب یابی

در صورتیکه تعمیرات نیاز به بررسی و کارشناسی داشته باشد. کارشناسان به محل پکیچ در تمام نقاط تهران آمده و اعلام قیمت می نمایند.

3

اقدام به خدمات

در صورت توافق بین مشتری و تعمیرکار ، متخصصان اقدام به تعمیر می نمایند.

4

تکمیل پروژه

فرآیند تعمیر صورت می پذیرد و پس از رفع عیب ، سیستم تحویل مشتری داده شده و هزینه تسویه می گردد

 

بزرگترین راز اعتماد مشتریان به فدک تهویه برای سرویس و تعمیر پکیج داشتن جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران می باشد و همچنین کلیه تعمیرکار پکیج فدک تهویه دارای گواهی نامه اموزشی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد که این بزرگترین برگ برنده ما می باشد.

دلیل برتر بودن ما در ارائه خدمات تعمیر پکیج دیواری

تعمیر پکیج و سرویس پکیج نیازمند تخصص و تجربه بسیار بالایی می باشد و ما با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه عیب یابی یا تعمیر پکیج و سرویس پکیح در تهران می توانیم بهترین انتخاب برای شما باشیم

  • تعمیرکاران متخصص
  • تعمیرکاران با تجربه
  • انجام خدمات در محل
  • تعمیرات کلیه برندها
  • کلیه مناطق تهران
  • عیب یابی حرفه ای
  • تعویض قطعات اصلی
  • هماهنگ با زمان شما
  • پشتیبانی خدمات
  • هزینه های منصفانه

در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج میتوانید با خیال راحت کار را به فدک تهویه بسپارید  . همچنین  می‌توانید بامطالعه این مقاله درباره قیمت تعمیر پکیج ، میزان اجرت تعمیر پکیج ، لیست قیمت خدمات پکیج و همچنین دلایل نیاز به سرویس دوره‌ای و منظم پکیج مطلع شوید. به یاد داشته باشید که فدک تهویه برای اعزام نزدیک ترین تعمیرکار پکیج به محل شما همیشه آماده باش است  .  پس در هر زمانی که به تعمیرکار پکیج برای تعمیر پکیج تهران  نیاز داشتید فدک تهویه را فراموش نکنید  .

جلوگیری از تعمیر پکیج

سوالات متداول

قیمت تعمیرات پکیج

درباره ما

 

دیگر خدمات

 

 

سرویس,رسوبزدایی پکیج

معمولا در اکثر آب های مناطق کشور ما درصدی سختی آب و املاح وجود دارد. که این املاح هنگام گردش در لوله ها و مخازن پکیج دیواری رسوب کرده و به مرور زمان باعث فرسودگی و حتی سوراخ شدن مخازن می شود که اگر به موقع جلوی این تجمع رسوب ها گرفته نشود می تواند باعث خسارات جبران ناپذیر یا انجام تعمیرات پکیج دیواری در تهران شود که شاید انجام تعمیرات هزینه ای بیشتر از سرویس پکیج دیواری برای شما داشته باشد.

توصیه ما به شما این است که حتما به صورت دوره ای به سرویس پکیج دیواری و رسوب زدایی پکیج دیواری بپردازید جهت انجام این کار ما اموزش های ساده ای در زمینه سرویس پکیج دیواری و رسوبزدایی پکیج دیواری قرار داده ایم که مطالعه این بخش می توانید خودتان این کار را انجام دهید در غیر این صورت حتما با یک سرویسکار پکیج  دیواری یا تعمیرکار پکیج دیواری  تماس بگیرید تا این خدمات را به شما اراده دهند.

دقت داشته باشید که سرویس پکیج و تعمیر پکیج دیواری به صورت دوره ای کار غیر ضروری و بیهوده ای نیست بلکه جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه زیاد جهت انجام تعمیرات با هزینه های سنگین می باشد. چراکه ممکن است یک خرابی جزئی و شاید حتی یک کثیفی باعث بروز شرایط بحرانی برای هر وسیله ای از جمله همین پکیج دیواری باشد.

  •  

جلوگیری از رسوبنحوه سرویس پکیجزمان سرویس پکیجهواگیری شوفاژچرا سرویس پکیج

جلوگیری از رسوبنحوه سرویس پکیجزمان سرویس پکیجهواگیری شوفاژچرا سرویس پکیج

چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟

همان‌طور که پیش از این گفتیم، سختی آب و وجود املاح معدنی در آن باعث ایجاد رسوب در لوله‌ها و مخزن می‌شود. با استفاده از یک دستگاه تصفیه می‌توانیم تا حد زیادی از بروز این رسوبات جلوگیری کنیم. هنگام راه‌اندازی پکیج، فیلترهای تصفیه را بر سر راه آب سرد ورودی نصب می‌کنیم تا املاح موجود درآب، وارد دستگاه نشود. همچنین می‌توانید از محلول‌های محافظ در برابر رسوبات استفاده کنید. به این ترتیب تا حد زیادی تشکیل لایه‌های رسوب را به تعویق می‌اندازید.

 

نمایشگر ویدیو

00:00

01:57

نمایشگر ویدیو

00:00

02:32

عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری

عیبیابی پکیج می تواند کار دشوار یا ساده ای باشد اما در هر صورت مهمترین مرحله انجام تعمیرات پکیج می باشد که باید به متخصص آن سپرده شود تا عیب یابی پکیج به درستی و صحیح انجام شود . بنابراین بخش مهمی از کار عیب یابی مربوط به تجربه افراد و روشهای خاصی که برای رسیدن به ریشه مشکل دارند، مربوط می شود. تعمیرکاران ما روزانه ما مشکلاتی متعددی از عیوب پکیج مواجه می شوند همین امر باعث شده است که تجربه کاری انها در عیب یابی و رفع عیب پکیج بیشتر شود و با مهارت بیشتری به تعمیر پکیج شما بپردازند بنابراین شما در صورت بروز با هرگونه مشکل از پکیج دیواریخود می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ترین تعمیرکار پکیج به محل مورد نظر شما اعزام شود

نگران هیچ یک از مشکلات زیر نباشید شما می توانید انجام تعمیر کلیه موارد تعمیر پکیج  را به گروه فنی فدک تهویه بسپارید تا با اطمینان خاطر لذت یک خانه گرم  را به شما هدیه دهند.

گروه فدک تهویه با ارائه تمامی خدمات مد نظر شما در تعمیر پکیج یا سرویس این وسیله به شما عزیزان آرامش خاطر می دهد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تمامی موارد آزار دهنده در تمامی سیستم های تهویه مطبوع را برای شما رفع نماید، کاقیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به شرایط موجود متخصصان تعمیر پکیج یا هر دستگاه دیگری به محل شما اعزام شوند و نسبت به برطرف نمودن مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

فدک تهویه نمایندگی تعمیر و سرویس پکیج دیواری تمام برند های معتبر

پکیج های  معتبر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این دستگاهها در انواع سه فاز و تک فاز تولید می شود. توان مصرفی آن بستگی به ظرفیت دستگاه دارد.

برندهای تحت فدک تهویه  شامل :

توشیبا (Toshiba)،‌ هایسنس(Hisense) ، هیتاچی(Hitachi) ، پاناسونیک(Panasonic) ، سامسونگ(Samsung) ، ال جی(Lg) ، دایکین(Daikin) ، مدیا(Midea) ، اجنرال(O’general) ، گری(Gree ) ، وستن ایر(Westen Air) ، وسترن(Western) ، گرین(Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی(Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول(Westcool) ، کریر(Carrier) ، جنرال(General ) ، فوجی(Fuji) ، تراست(Trust) ، ترین(Trane) ، ایولی(evvoli) ، امریکن پرو(American Pro) ، بوتان ، بوش(Bosch) ، بلواستار(Blue Star) ، بوتالی(Bootali) ، بومن(Bowman) ، می باشند.

پامکو(Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس(Gplus) ، وست پوینت(Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو(Toyo) ، ریم(Rheem) ، رود(Ruud) ، رویال کول(Royal Cool) ، ریوکو(Ryoko) ، کولکس(Coolex) ، کیوتک(Q-tech) ، آکس(Aux)  ، زانتی(Zaneti) ، لاویتا(Lavita) ، لوگرانو(Lograno) ، یورو ایر(Euro Air) ، یورو انرژی(Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام(Sam) ، گودمن(Goodman ) ، گلدایران(Goldiran ) ، اورینت(Orient ) ، فرسکو(Fresco ) ، موراکو(morocco ) ، وایو(Vayu) نیز تحت خدمات تخصصی فدک تهویه  است .

 

نمایندگی تعمیر و سرویس پکیج دیواری شعب سراسر تهران

شرق تهران

مناطق تحت پوشش:

نارمک ، هفت حوض، رسالت ، مجیدیه ، تهرانپارس، بهار ، سبلان ، دماوند ، وحیدیه نظام آباد ، علم و صنعت، حکیمیه ، پلیس، کرمان ، امام حسین ، تهران نو ، هنگام ، مداین ، دلاوران ، شهید آیت، اختیاریه، دولت

 02166583708 021

شمال تهران

مناطق تحت پوشش:

نیاوران ، جردن ، میرداماد ، پارک وی ، پاسداران ، شریعتی ، گاندی ، سید خندان ، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد ، زعفرانیه ، فرمانیه ، الهیه، هفت تیر ، فرشته ، دروس، کاشانک، یوسف آباد ، عباس آباد،تجریش،توانیر

02122385967

جنوب تهران

مناطق تحت پوشش:

نیرو هوایی ، پیروزی ، صفا ، افسریه ،بهارستان ، دروازه شمیران ، شکوفه، داودیه

021665837080

غرب تهران

مناطق تحت پوشش:

شهرآرا ، صادقیه ، مرزداران ، بهبودی ، ستارخان ، شهرک آزمایش ، طرشت ،گیشا ، سعادت آباد ، شهرک غرب، تعاون ، جنت آباد ، اکباتان ، شهر زیبا ، پونک ، شهران ، باغ فیض،حصارک،سردارجنگل ، عباس آباد ،فاطمی ،یوسف آباد ، توانیر، زرتشت ، نواب ، امام خمینی ، بریانک

 02122385967 021

تعمیر فوری داکت اسپلیت

زمانیکه پکیج ها خراب می شوند، تحمل شرایط بدون آن ، بسیار سخت می باشد. به همین دلیل سرعت عمل در ارائه خدمات بسیار حائز اهمیت می باشد. تعمیر فوری پکیج دیواری در فدک تهویه از اصول کاری می باشد. البته بدیهی است سرعت در ارائه خدمات نباید منجر به افت کیفیت خدمات گردد.

رفع مشکلات پکیج دیواری

چرا پکیج های دیواری دچار افت فشار می شوند؟

پکیج به صورت خود به خود خاموش می شود

زمانی که پکیج دیواری را روشن می کنیم صدای انفجار می دهد

پکیج دچار نشتی آب می شود؟

چرا پکیج کار می کند ولی رادیاتور ها گرم نمی شوند؟

چرا دمای آب مصرفی کم می باشد؟